OM OSS

Flatøy er ei lita bygd i Alver kommune, Vestland.

Flatøy (eller Flatøyni) er ei øy i Alver kommune i Vestland som no er eit trafikk-knutepunkt med bruer over Hagelsundet (Hagelsundbrua) til Knarvik i Alver, Nordhordlandsbrua over Salhussundet i Bergen, og Krosnessundbrua til Holsnøy. På den nordvestlige delen av øyen låg fortet Håøy som var ein del av Bergen festning.

STYRET 2022-2023

Styreleiar:

Anne Charlotte Johannesen

Styremedlemmer:

(nestleiar): Alice Sudmann

Anders F.Leræy

(Kasserar): Svein Magne Krossnes

(Utleigeansvarlig): Ole Christian Dale

Reidun Halland

(Skrivar): Jeanett K. Flatøy

Vara:

Steinar Hansen

Vibecke Samuelsen

Roar Sudmann

HISTORIE:

Håøy har hatt militære forbruk i over 1000 år, fra vikingtiden fram til 1957.

Flatøy flystasjon ble opprettet i 1917  som base for militære sjøfly, og fra 1920 var den base for Det Norske Luftfartsrederi AS, som drev ruteflyging Bergen -Haugesund-Stavanger. Den 8. april 1940 hadde Marienens flyvevåpens 2. avdeling  3 speiderfly og 2 torpedofly stasjonert på Flatøy. Den tyske okkupasjonsmakten overtok deretter basen.

Etter krigen brukte Thor Solbergs flyselskap Flatøy flystasjon i nokon år.

Flatøy Skule blei opna i 1937 og be nedlagt i 2010.

Ynkjer du å bli medlem i Flatøy Bygdelag

Meldemskontigent

kr 300,- pr Husstand

kr 150,- pr enkeltmedlem

Fyll ut kontaktinfo og send inn til oss

ÅRSKONTIGENT TIL BYGDELAGET

Flatøy Bygdelag treng driftsmidlar for å oppretthalda aktiviteten sin. Me håpar difor at flest mogleg vil støtta arbeidet vårt med å betala ein årleg kontingent.

Pengane går til blandt anna å skape eit trivelig og sosialt knytepunkt i bygda ved å opprettholde skulen og barnehagebygga med uteområder.

Enkeltmedlem
Husstandsmedlem